13 juli

Sitter vid systers nya laptop. snäll är hon som lånar ut den till mig (:
kommer nog vara riktigt trött imorgon. ska till malmö, och tar tåget vid halv 10. och känns inte som jag kommer komma i säng på väldigt länge.

men men, har egentligen inget att skriva men tyckte jag kunde skriva ett litet godnatt eller ngt. känns som jag svamlar lite, är rätt trött ;)
om 5 månder är det lucia för alla som är intresserade ;) vid den här tiden om 5 månader festar jag, garanterat. det är min 18-års dag den 12 så jag lär ju festa den 13 december också =D

nej, nu ska jag snart koppla ner eftersom folket dissar mig. tihi.

Godnatt godnatt. hörs igen imorgon kväll  när penny kommer hem från Malmooooe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0