2 timmar kvar!

om 1 timme ska jag lägga i medlet i hårbottnen så smärtan inte blir fullt så stor. Sedan om två timmar sitter jag i frisör stolen och lider ;)

Sedan när jag kommer hem därifrån måste jag börja städa. mami och papi sticker på måndag och här ska va folk dygnet runt varje dag. Så måste börja städa idag. Sedan får jag städa imorgon när jag kommer hem och på måndag. Usch jag som hatar att städa.
 
Men men. bara till att bita ihop. Nu ska penny gå och klä på sig så hon är färdig när hon ska iväg.

Just det, en sak till. Här var en älg som hade kommit vilse imorse och var på väg mot min stad. Tänk så nu när jag går till friören möter jag den. En arg älgtjur. det blir bra det! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0