25 timmar kvar

om 25 timmar är jag på väg till min frisöööör! =D
helt galet vad tiden har gått snabbt. Sedan väntar en rejäl stund full med smärta. Men vill man va fin får man lida pin va.
 
Har inget att skriva om, har inget att göra, tråkigt så det ryker om det!
Men ska gå och klä på mig något annat iaf, sedan måste jag bestämma med folk angående helgen.

Sedan har jag lite saker som måste göras också, bla. se till så kameran är laddad, putsa av linsen på kameran eftersom den är lite fläckig, och den måste vara ren till helgen. Och lite annat pill.
Sedan i helgen kommer det bli ett jäkla farande på lördagen. Först fota i Skillinge, sedan vidare till Löderup och äta och fota. Sedan antagligen tillbaka till Skillinge. Sedan på Söndag blire Skillinge hela dagen och förhoppningsvis Kulla igen ;)
Man lever bara en gång! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0