bara för att jag inte har något vettigare att göra:

1. Fullständigt namn? - Det räcker bra med Jenny (:
2. Exakt ålder? - 17 år och 7 månader
3. Bor ? - i den finaste staden
4. Bor tillsammans med? - mami, papi, ibland syster
5. Husdjur? - inget just nu, men tjatar för fullt.
6. Färg på ditt hus? -  fult brunt
7. När är du född? - 12 december 1991
8. Klass? - BFP07
9. Vilket år tar du studenten? - 2010
10. Något jobb? - nope
11. När ska du sova ikväll? - efter paradise hotel som går vid midnatt ;)
13. Duschat idag? - inte än
14. Kramat någon idag? - Yes
15. Pussat någon idag? - Yes
16. Vad har du ätit? - äckel mat
17. Dagens klädsel? - shorts, linne och tröja
18. Dagens bästa kompis- Alla =D
19. Dagens sötnos? - alla är söta här ;)
20. Dagens roligaste? - har inte hänt ngt roligt idag, eller jo iof var jag ju på kulla efter 12 så alla som var där! ;)
21. Har du många vänner? - finns en del
22. Hur många har du kysst? - ingeeen aning
23. Vem kramade du senast? - Måste ha varit J eller M inatt
24. Hur många vill du ha sex med? - haha, jo men det har jag planerat ;)
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - 2 tror jag
25. Hur många har varit otrogna med dig? - denna frågan skippar vi. 
27. Har du pojk-/flickvän? - kanske, kanske inte ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - hmm, måste ha varit L
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från M: "Ska vi åka dit båda dagarna eller? :) <3"

FAVORIT:
31. Film? - Penny har många favoritfilmer!
32. Låt? - Har mååååånga sånna också.
33. Mat? - hmm, är lite av ett kräng, men mormors köttbullar slår mycket
34. Dryck? - finns massa gott här också
37. Stad? - Min hemstad ofc!
38. Land? - Sveeeerige
39. Ämne i skolan? - räknas raster? annars ngt av BF ämnena
40. År? - 2009, utan tvekan!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - ingen aning
43. Gången du spydde? - hmm, det var inte jättelängesen.
44. Gången du grät? - det var ett bra tag sen
45. Pizzan du åt? - Hawaii. mums! :D
46. Gången du var i göteborg? - det är några år sedan nu
47. Gången du var i stockholm? -aldrig varit där
48. Gången du var full? - lalalala. igår kanske. ;)
49. Gången du var hög? - Neeeevaa!
50. Personen som såg dig gråta? - hmm. Fan vet.. PH kanske.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båååda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika beroende för vad jag känner för
54. Tv-spel eller datorspel? - datorspel
55. Singel eller upptagen? - hmm. jag vet inte. Båda har sina positiva och negativa saker.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - vad sägs om inget?!
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? -  PARADISE HOTEL <3
60. Svart hår eller blont? - Bloooont!
61. Blåa ögon eller bruna? - hmm. På killar är ju bruna ögon ngt att dö för. Men blåa är också fint.
62. Choklad eller lakrits? - choklad!
63. Göteborg eller stockholm? - Hmm. vet inte. Har ju kompisar i stockholm ;)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas
69. Leva eller dö? - Vene, Leva är ju kul ibland ;)


ANTAL:
70. Personer du älskar? - vene. typ alla mina nära och kära så.
71. Personer du hatar? -  Hata är ett starkt ord, men vad jag kan komma på nu så typ 4 pers.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ingen aning.  
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 2 tror jag.
74. Glassar du ätit på en dag? -  tror 3 är det mesta.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -  hade några planerade men nej ingen blev av!
76. Gånger du haft minnesluckor? - lalalala (8)
77. Piercingar har du? - örhänge, 6 st.
78. Personer du saknar just nu? - hmm. vet inte.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - någon gång.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Mimmi vet ;)
81. Ska du träffa imorgon? - hmm, mina föräldrar, några kompisar kanske. Jag har ingen aning.
82. sjöng du senast för? - alla som var på Kulla igår ;) haha.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - hmm. Sis tror jag.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Syster tror jag.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Skriver inte ut någon namn här. Men börjar på ngn bokstav mellan R - W
87. Förtjänar att dö? - idioter
89. Vill du sova brevid inatt? - ;)

VAD:
90. Gör dig glad? - väldigt mycket.
91. Gör dig ledsen? - folk som beter sig som blä.  
92. Vad vill du helst göra nu? -  Göra mig iordning för att dra ut med vänner
93. Önskar du att du slapp göra? - Stääääda!
94. Vill du ha nu? - SOL!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Kamerasaker
96. Längtar du till? - Till solen kikar fram!
97. Tycker du om dina betyg? - mjo då
98. Ångrar du i ditt liv? - lite allt möjligt.
99. Är det bästa som har hänt dig? - finns några bra saker.
100. Önskar du dej mest av allt i livet? - massa pengar, hund, och lite andra småsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0