då var denna helgen avklarad

Här sitter jag, helt slut.
Igår gick jag upp 06.30, åkte iväg och fotade till ca 11.45. Hem och tvätta av sminket och lägga på lite finare och platta håret sedan iväg till en resturang och fira farfars födelsedag. Och jag 21 äldre. kul. Men men, fotade en hel del där med.
Sedan var jag hemma därifrån vid 5 tror jag, hem och böt kläder, och iväg igen, kollade husbilen och vi gick igenom massa saker och lite sånt. Sedan käkade vi igen hemma hos farmor och farfar. Dock var det nu bara vi 8 närmaste typ.
Sedan hem vid 10 tiden, och sedan ut igen med J och L.
Vid kvart över elva sa jag att det var dags för mig att dra hemåt eftersom jag varit uppe länge och skulle uppe tidigt idag också.

Somnade ändå lite för sent märkte jag.
Idag avr det till att tvinga sig upp vid halv 8. Var helt borta så trött jag var.
Och det har blivit fotbollsfotografering sedan 09.00-16.00. Gissa om jag är trött nu.
Sedan när finalen spelas och jag sitter och fotar kommer en och säger att jag får ta lagfoto på 1:an och 2:an sen.
Va? Lagfoto? Jag?  jodå, och så pinsamt jag tyckte det var. Hade det varit vårt karralag här i byn hade jag stuckit därifrån. haha.
Men nu blev det Sjöbo och Onslunda, och där var typ mest lite äldre så det var inga problem.

Men hursom helst så har jag nu ca 250 bilder. både på fotbollen och ifrån festen som ska fixas. Jag säger bara blä. men det är nog bara för jag är så jävla trött. Blir säkert på hugget imorgon.

Nu kan jag säga att uppdateringarna kommer bli väldigt få de närmsta dagarna.
Har ett helt hus att städa ( måste göras imorgon )
Har foto att redigera
Får folk hit som håller mig sällskap om dagarna och nätterna.

så ja, men kommer tbx med bilder från allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0