Det blev ett kvällsbad

Hade sjukt tråkigt ikväll, så vi bestämde oss för ett kvällsbad. Så vi stack till till havet och badade, lite kallt men man vande sig,. och vattnet var inte jätterent så jag ville inte bada för länge.
sedan gick vi till campingen eftersom min farmor och farfar har stuga där. Men där var ingen där, men visste att de skulle vara där så vi satte oss i solen och väntade. Jag bytte om och hela min bikini var full med sånna pyttesmå äckelsaker. så Penny fick springa och skölja av dom och då kom farmor och farfar tillbaka.
Blev lite prat och sedan lite dricka och godis innan vi stack hem igen.

Började även regna och åska, men det verkar vara förbi nu.
Och herregud i london alltså vad det svider på mina knä och armar. Aj, aj och återigen AJ!

Förövrigt nu ikväll har jag kollat upp priser på Hultsfreds camping, vi vet ännu inte om vi ska sova i tält eller stuga. Tält är ju billigast, men samtidigt jäkligt obekvämt.

Men men, har lite till tid på mig att fundera.
Nu ska jag gå och hämta någe att äta sedan får jag se var kvällen tar mig.

Ha en trevlig.... hmm, va äre för dag idag. Onsdag va?
Blir totalt vilse på dagarna när det är sommarlov.
Men tror det är onsdag så ha en trevlig onsdagkväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0