en schetkardag

har legat ute hela dagen och schtekt. Bränt baksidan av benen, nej vad ovanligt!

förövrigt sitter jag nu och käkar rabarberpaj.
Men tillskillnad från andra som äter rabarberpaj med vaniljsås äter jag vaniljsås med rabarberpaj. Också är pajen DRÄNKT i socker. Får kramp i käkarna annars. helt galet. sura saker = big no no no!

När jag käkat färdigt ska jag och mami gå och klippa lite jeans som jag inte använder längre till shorts. får hoppas nu att det blir bra bara.

Usch, fy fasiken vad mätt jag är! men men,



Bild från typ 3 veckor tillbaka. tycker det är dags att solen kommer fram varje dag så jag iaf får bli lite brun innan sommaren börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0