frisk!

eller jag tror det iaf. Känns inte som jag har feber längre.
Sjukt ensamt att sova inatt. =/
Vaknade vid halv 10 och kollade tv, sedan när det programmet var slut slog jag över på sånt man ska ringa in och säga rätt svar och sånt. Så tänkte jag att jag kan likabra blunda lite mellan personerna som ringer in. jodå, vaknade 11.40 igen.
Så om där var ngn som såg det så kan man ju fråga om Amerika var rätt svar. men det måste det ha varit. kanske.

Sedan blev det till att käka frulle, sminka sig och platta håret,  sedan begav jag och syster oss till ystad, och med oss tog vi ett kasettband (!!!) förstår ni hur gammal musik där var om det var på kasett. Men hög volym och massa gamla musik hela vägen hem och tbx från ystad. Najs.

Syster köpte en dator och jag stod och kollade på kameraobjektiven. dock fanns där inget jag var sugen på alls.

Nu vettetusan vad jag ska göra. stannar nog hemma nu på dagen, sedan sticker jag ut ikväll istället. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0