Gårdagens trevligheter

Igår kom damerna hit. Det blev gillning och massa god mat. Supergott. Sedan vid 9 tiden stack vi iväg till Hotellet och spelade Minigolf. Och OJ vad jag vann! =). hade rätt mycket tur igår får jag ju säga.
Tror dom andra åkte hem vid 23.45 för M skulle upp 5 imorgon bitti. Vilket jag såklart tyckte var lite synd.
Men jag och L stack ut coh ner till henne och hämtade sovsaker så penny slapp sova själv i sitt stora läskiga hus.

Vi kollade på paradise hotel och sedan satt vi och lekte vid datorn lite och kollade runt. Sedan insåg jag har jäkla trött jag var så jag somnade på bums när jag la mig ner i sängen. Vaknade 13.10 av sms, och hade jag inte fått det hade jag sovit innu kan jag säga.
Men det som står på mitt shema idag är att plocka undan efter igår, herrejesunes vad det ser ut i vårt kök. Usch usch. Sedan ska jag gå och lägga mig och sova igen. Ska sitta uppe hela natten idag ;)

Sisilurum, det ska du med, du ska hålla mig sällskap på msn! tack :)

Nu kommer här lite bilder sen igår, och jag ursäktar verkligen för att dom är så dåliga, men glömde kameran och mobilen är inte den bästa att fota med precis.. :





Nä bilderna är så suddiga så jag skäms nästan. Så nu blir det inte fler.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0