godmorgon!

Njäe min morgon har nog inte varit så god. blev väckt halv nio utav sms, svarar på det, ligger och väntar på svar igen, men somnar om. Vaknar igen vid halv 10 tror jag. skickar ytterligare lite sms, somnar om.
Sedan kommer mamma hem från jobbet och går upp och pratar och jag blev skitsur och hon fick vackert gå igen. Sedan sover jag lite till, sedan kommer det mer sms så då ligger jag vaken ett tag och skickar sedan somnar jag igen. 
Vaknar utav mamma eller pappa ringer till min mobil, blir skitsur och klickar dom. 
Sedan nu börja mamma gapa på mig att jag skulle gå upp. FÖr i helvete så låt mig sova! 

Fast idag behövde jag egentligen gå upp, om 3 timmar ska jag åka till stan för att förfesta lite sedan blire kiviks marknad. ses där gott folk. 

har jag tid ska jag lägga in bilderna från när vi stack iväg och fotade solnedgången helt impulsigt en kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0