haha varför blir jag inte förvånad?

måste berätta en liten sak som gjorde att jag skrattade åt mig själv.
Inatt, eller imorse kanske jag ska säga. kommer inte ihåg vad klockan var, typ halv 4-4. Så blev jag hungrig, så jag gick ner för att ta ett kexchoklad. Och dom ligger i sånna här paket med tre stycken i.
Öppnade ett nytt paket igår, sedan tog ett, och la tillbaka de andra två där de ska ligga. eller ja, det var åtminstone vad jag trodde.
Nu blev jag sugen på ett till, och går ner och letar igenom kylskåpet efter kexchokladen, jag vet ju att där skulle vara två stycken kvar. Men hittade inga. Letade i skåpet där det också ligger gottgott. Inte där heller. Letar igenom alla skåp och ställe vi har någon form av mat på. Men dom var helt borta!
Sedan tar jag då fram en ny paket (kexchokladsnarkoman). Och de måste klippas upp med sax, öppnar lådan där vi har saxar m.m. och vad ligger där?  Jo mina försvunna kexchoklad.

Jag var alltså så trött så jag la dom i lådan, undra om det ligger någon sax i kylskåpet, det får jag nog kolla upp....

har nyss sminkat mig, plattat håret och klätt på mig. Och nu ska jag snart ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0