hrm..

varför kunde inte jag födas med den turen att jag blir brun snabbt?
fruktansvärt irriterande.



detta är vad jag lyckats åstadkomma hittills i sommar. inget att skryta om precis.
får binda fast mig på solstolen ute i trädgården så jag inte tröttnar och går därifrån eller så får jag ta sömntabletter så jag somnar i solen.
det är nog de enda alternativen jag har...

suck.

nej vad F*N ska jag hitta på med ikväll. har inget att göra! blir grek på detta. från att förra veckan aldrig vara hemma och ha det superkul, så sitter jag här och inte har något att göra.
Men tror detta är sista dagen det är så nu på ett tag.
Imorgon har jag att göra
På lördag har jag att göra
På söndag, hmm, jag lovar och svär att det är något. juste! Kulla.
På måndag har jag att göra
På tisdag har jag att göra
På onsdag har jag att göra

jodå, det ser bättre ut! (:

Kommentarer
Postat av: mimmi

sv; ah sluta <3

2009-07-02 @ 23:50:04
URL: http://miimmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0