Kiviks marknad = Toppen!

Fy jäklar vad kul jag hade igår!

Vid 3 tiden åkte vi in till stan, gick hem till Grönis, där skulle det bli mat, så G och L åt pizza och jag käkade äpple. Sedan gick G och fixade till sig, men vi stannade kvar, så där satt vi sedan med Grönis mamma, pappa och bror.
Jag satt och försökte lösa ett jäkla korsord, och fick lite hjälp av broren, tyckte dock han kunde anstränga sig lite till va ;)

Sedan när Grönis blev färdig drog vi bort till Maria och förfestade lite. Sedan kom Rose och hon körde oss ner på stan. Och jo då, det gick väl bra förutom att när vi hade parkerat fortsatte bilen att rulla framåt ;) sedan när vi skulle parkera andra gången nära stationen blev det till att köra rakt in i en buske. Men det var kul! ;)
sedan hopapde vi på bussen som tog oss till Kivik, där gick vi först hem till ngn kille, vet inte vad han hette :P
men sedan gick vi vidare till parkeringen där för att leta upp tältet, och joå, det tog ju sin lilla tid om man säger så.

Men vi hittade och drack lite där, sedan in på marknaden. det enda som köptes var två armband. Sedan käkade vi igen sedan började karusell åkandet. Vi åkte karuseller och skrek och hade kalaskul!
men i virvelvinden skulle vi försöka önska låt, så sa vi till en av dom, så han gick och pratade med de andra och jag vettefan vad han sa till dom, men sedan släppte inte dom andra blickarna från oss. Stod hela tiden och kollade och jag bara satt och skratta. och Grönis försökte kalla dit en av dom andra, men det gick inte så lyckat så jag bara skrattade och skämdes.
Sedan började dom prata om oss också kollade dom ännu mer, sedan startade karusellen så vi slapp deras blickar, men han som glodde mest stod framför vår vagn ganska mycket i början och snurrade saaaaaatan. Sedan gick han tillslut vidare. Men fy jääääääääklar vad det snurra och vi hade bestämt oss för att skrika riktigt mycket, så det gjorde vi (y)

Sedan hade Aletta med sig två tyskar, (snygga dessutom) men de tappade vi bort lite då och då. Och när dom pratade tyska insåg jag att för att ha läst det i tre år så suger jag rätt rejält på det för jag förstod tamigfasen bara någon enstaka ord.

Och tack till Emilié för att hon körde hem oss, och på vägen hem hade det hänt en solycka och jag har aldrig sett så mycket blåljus på ett och samma ställe. Också gick vi av bilen och gick och pratade med någon, också kommer där en polis gåendes mot oss, och jag älskar poliser, så kommer han där gåendes mot oss i sin fina uniform, också såg han rätt bra ut. Det var trevligt =D

men men, nu kommer här lite bilder sen kvällen iaf:













Sedan en sak till, vi hade riktigt tur med vädret igår. Det regnade inte och solen sken, Och idag suger vädret, det åskar och regnar massor.

Nu ska penny läsa lite bloggar igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0