laddar inför en shoppingdag i lund!

Klockan är snart 00.00 och då börjar paradise hotel. Finns det några fler än jag som slaviskt följer detta? som jag grät igår när Rasmus fick åka ut. Den snyggaste personen på länge som visas i tv också åker han ut. Blir så deprimerad.
men iaf, inte det jag skulle säga. Programmet slutar 00.45 och innan jag har hunnit somna är hon väl 01.00. sedan ska jag uppogen 07.00. Sedan tar jag bussen vid 08.15.
Framme i lund vid 10 tiden och sedan börjar jag och Sisilurum vår shopping dag. hoppas på att komma hem med massor av saker!

Men en sak som retar ihjäl mig var att jag hade tänkt skaffa ny musik till mobilen nu ikväll men nej, det blev inte så får vara utan den musiken imorgon. lite trist.

Men men. nu ska jag prata lite med sisilurum, sedan blire tv och sömn.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: simone

Hehe, menar du den danska versionen av paradise? Jag tål det inte ^^

2009-07-17 @ 18:44:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Haha, jag förstår det. Det är farligt att börja titta på något som är dåligt, sedan sitter man där som ett fån och är fast ^^

2009-07-17 @ 20:27:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0