Malmööööö

Idag blev det malmö. Hade dock bestämt mig för att inte handla något överhuvudtaget, och så blev det.
Var endast med som klädcoach eller ngt ;)

Hade ju lovat M att spara mig tills vi ska shoppa på fredag. så så fick det bli.

Haha, måste berätta en sak också.
För typ två veckor sedan stod en insändare i tidning om specialkost, att typ de som är laktos inte får saker i skolan och så i Tomelilla´s kommun. Att t.ex. vid julen där när andra får gott att äta och dricka så sitter de som har ngn allergi utan mat. Men att det absolut inte är i simrishamns kommun för där jobbar hon själv och där var de så bra på att ge specialkost till alla.
Och när jag läste detta fick jag spel.

Så jag svarade snabbt på insändaren och idag stod den i tidningen. Och jag var lite smått sur när jag skrev den. men nu hoppas jag verkligen på att hon läser och att jag får ngt svar.


ja jag har egentligen inget att skriva nu heller.
Får se om det blir Kiviks marknad imorgon eller inte. pallar inte det, så jävla tråkigt egentligen,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0