Onsdag

Jag blir så lycklig när jag märker att det är onsdagen den 22 juli. Det innebär endast två dagar till fredagen den 24 juli. Och då ska jag äntligen bleka min utväxt, får inte låta det gå så lång tid mellan gångerna! Hur som helst, det gör ont kan jag be att få tala om.
Så på fredag när jag sitter med blekningen i håret kan folket räkna med att få massa sms, måste koncentrera mig på något annat än den enorma smärtan. Sist sms:ade jag med typ sju pers samtidigt, men det får bli fler denna gången, får aldrig ha en tom stund.

Hur som helst. Igår vare en myskväll. Var först ute och gick med J en runda, och det är så härligt att prata med den människan!
Sedan blev det tv och sånt hos J. Var hemma vid 23.45 typ. Sedan i säng vid 01.15 ungefär.
Idag vaknade jag av att pappa kom upp och fotade mig, det var bara till att dra täcket över huvudet och bli skitsur.
Han köpte en ny kamera igår och självklart ska allt fotas. Jag tycker jag är extrem när det gäller att köpa nya saker, för då släpper jag aldrig dom utan använder dom hela tiden. Och jag börjar förstå var jag fått det ifrån.

Hur som helst. Nu ska jag gå och göra *hemligt*. Kommer hem senare sedan blire grillning med vänner!

Kommentarer
Postat av: emilie

så klart jag ska :D

2009-07-22 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0