paus från livet, ja tack

Har inte skrivet här på någon dag. men förtillfället är mycket kaos och jag skulle göra vad som helst för att kunna ta en paus ifrån livet. men nu tror jag ju inte detta är möjligt.

Iaf, så har mitt live busigare liv kommit tillbaka, är borta halva nätterna nu igen och det är kul. Dock har det straffat sig nu och jag har fått feber. Brukar få det när jag är vaken för mycket och aldrig tar det lugnt. Meeeen vad bryr jag mig om det, lite feber stoppar inte penny.

Ska sätta mig och redigera lite foto och sånt nu som jag tog när vi var på campingen och sedan havet. Kan ju även berätta att jag inte är så smart alltid. Sitter på huk i vattnet och skulle fota, vad händer, jo en våg, och mina byxor var inte torra efter det. Och jag hade mina baggy jeans på mig, och det är så obehagligt när de är våta och nuddar en lite ibland. isch isch..

Nej nu ska jag som sagt sätta mig och redigera foto, sedan efter middagen ikväll drar jag igen. Dock ska jag försöka hålla mig till en någorlunda okej tid att komma hem. Har sagt senast 1 inatt, men känner jag mig själv rätt är jag hemma vid 3 isf.

ha de giiittt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0