Playan

Det blev visst playan idag igen. klagar inte.
dock blev det en annan strand idag. men lika varmt och skönt det. dock var vattnet lite för kallt första gången vi var i. Men andra gången klarade jag av att doppa hela mig, och det mer än en gång.

Idag har jag bränt:
- Axlarna
- Ryggen
- Baksidan av låren

känns skööönt..... 8-)


Har precis var och duschat och hela kroppen har fått after sun på sig. sitter och fixar naglarna nu samtidigt som jag läser igenom bloggar.
Sedan äre dags att börja tänka ut vad jag ska ha för kläder på mig ikväll. Får inte vara för varmt och inte kallt. lagom är bra.

Igår var vi och spelade minigolf förresten. och självaste Penny vann! grym är jag.

Nej nu har jag lite att göra.
Trevlig lördagskväll på alla. !

Avslutar med en bild från stranden vi stekte på idag. :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0