Så ja.

Klockan är 16.20 nu och jag äter FRUKOST! det är verkligen t u r att mami och papi inte är hemma. De hade fått snespel ;)
Men men, har precis duschat, och tro det eller ej, men det går att få ut ett fågelbo till hår som är fullt med hårspray, det verkar omöjligt till en början, men det går! :D

Ikväll kommer chicksen hit o grillar och sånt mys.

Juste, idag skulle jag ju egentligen varit och kollat på EMD <3
Men det blev inte, men min syster är där och hela ryggen på min tröja är nu kladdad med deras autografer. Och från Danny står där till jenny, också då hans autograf och sedan puss.
sedan hade han sagt till Min syster att hon skulle hälsa till mig.
Jag blir så lycklig, men hade ju varit överlycklig om allt hade flytit på och jag hade kunnat vara där. Men oj vad jag hade gråtit av lycka!

Men nu ska jag fixa lite på datorn, sedan är det dags att plocka undan lite här hemma tills dom kommer ikväll. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0