Schteeeek på stranden!

Blev väckt 9 imorse av mormor som frågade om vi skulle sticka till stranden, så jag ringde Sisilurum och vid 10.15 körde vi hemifrån.
Jag skulle inte bada i havet idag hade jag som inställning. Det sprack ganska snabbt. Tror vi hade varit där i 15 minuter sedan låg jag i vattnet och fy fasiken vad skönt det var! sedan la jag och Sisilurum oss och stekte igen.
Sedan när vi hade käkat blev det ut i vattnet igen. och då var klockan typ 13.00, och då var vattnet riktigt fin. När vi sedan skulle ut igen vid 14.00 var vattnet hemskt!
helt jävla brunt och massa äckel saker´, så det blev bara två badomgångar. 

Och nu sitter jag här med brända armar och brända knä. AJ. 
Och sedan ska vi reservera vår plats hela sommaren på stranden, fy fasiken vilken bra plats jag och S hittade tillslut. Det var uppe på en backe, blåste ingenting, helt perfekt. 


Här tillbringade jag min underbart sköna dag! Underbart. 

Vad som händer ikväll vet jag inte än. Men känner mig redigt trött efter dagen. Varför blir man egentligen så trött av att ligga på en strand och schteka? konstigt det där. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0