solen är tillbaka!

ÄNTLIGEN!

solen skiner och det är varmt ute = schteeeek!
Nu sitter jag och käkar frulle och spelar musik på väldigt hög volym! (Y) me like!

Igår var vi och badade i en av våra grannars pool. Det var liiite för kallt. men när man väl hade doppat sig funkade det relativt bra. Men vi badade inte jättelänge precis.
sedan hem och duscha och sedan sminka sig och fixa sig lite, sedan stack vi ut i stan. Vi körde bil tävling när vi satt där ute och prata.
Första omgången hade vi vars ett bilmärke. Jag hade Peugeot och L hade Volvo.
Tyvärr vann hon med 25-24 (?) eller var det 23.
andra omgången var färger. Jag hade silver och L hade svart. Där vann jag ganska stort. vet inte vad siffrorna blev.
Men i övrigt satt vi och prata och spela musik och sjöng. 

Men nu blire schteeeek. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0