Städ, städ och.... just det; städ!

Vaknade vid 8 av att farmor och farfar var här. La täcket över huvudet och somnade om.
Vaknade sedan vid halv 10 när mami och papi kom upp och pratade om massa saker och lämnade pengar och sånt så vi överlever här hemma utan dom ;)
Sedan gick jag upp och vi fortsatte gå igenom lite saker. Sedan gick jag ut i husbilen och la mig en stund, sedan körde jag och pappsen en runda. 
Och nu har mami och papi kört iväg. (:  

Igår redigerade jag foto i tre timmar, damfotona är färdiga, 1 tredjedel av herrfotona är färdiga, men det blev lite avbrott för lite bråk och tjafs. Åt helvete med stockholmare säger jag bara.

Idag
har jag ett helt hus att sätda, så får snart börja. blä.


Min efterrätt i lördags. Mums


De andras efterrätt


Lite blommor och sånt. Presenter hade han redan fått

Nu ska jag läsa ltie blgogar sedan ska jag sätta igång och städa. Musiken på hög volym, inga föräldrar att anpassa sig till ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0