Städstääd

Blev en kul kväll igår med en massa snack med S. Det var så vi ville dra till Lund inatt. ;) Men nu gick ju inte det.

När jag stängt ner datorn gick jag och la mig i sängen och spelade på mobilen, meeeen, då insåg jag att jag inte vågar göra det längre. Min mobil börjar nämligen låta (!), den hörs bak vid batteriet och där, det låter som när man bara trycker en lampknapp till hälften så börjar det spraka. SÅ låter det. Det kan inte vara normalt....

Iaf, somnade vid 01.30 typ sedan sov jag typ i 1,5 timme, sedan fick jag sms och somnade igen vid 04.15 eller ngt sånt.

Idag ska jag städa mitt rum. Och det ska göras om så än ska behöva låsa in mig på rummet.




Städning nästa.


Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: jorå allt e oxå bra hära ^^

kram kram

2009-07-12 @ 12:22:48
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0