tidsfördriv:

Klädsel
Vad har du på dig idag:
 shorts och tröja 
Vad använder du just nu för skor: Inga just nu 
Favoritfärg på kläder: svart, vit

Senaste person som
Sov i din säng:
förutom jag själv: bby
Du pratade med: mami
Du delade en drink med: ingen aning
Du gick på bio med: hmm. vet inte när jag var på bio sist.
Du gick på stan med: hmm. mami, papi och syster
Skällde på dig: ingen skäller på mig! :D

Senaste
Låt du hörde:
här spelas det musik 24/7 så orkar inte kolla vilken jag hörde sist
Film du såg: High school musical 3
Mat du åt: makaroner och fiskpinnar 
Kram: bby
Puss: bby
Fest: Kulla
Känslan: oroliga känslan
Ilska: hmm, vet inte.
Resa: vet inte här heller
Glädje: idag'
Dröm: drömmer varje natt, kommer inte ihåg vad den senaste handlade om
Boken du läste: ingen aning.
Personen du träffade: L
Personen du pratade i telefon med: Mami
Personen du fick sms av: Viktor tror jag
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: innan idag
Gången du sov: inatt och hela förmiddagen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: med tanke på att mami och papi är på semester så var det typ i söndags skulle jag tro
Saken du köpte: läsk och mat

Om dig

Namn: Jenny
Ålder: 17, snaaaaart 18
Smeknamn: Penny, Djenny Djones
Syskon: en syster
Sysselsättning:  det är inte mycket alltså
Bra egenskaper: sånna har jag inga
Dåliga egenskaper: sånna har jag många av
Linje/klass: BF07
Hårfärg: blond
Ögonfärg: grön. blä på det

Så om man skulle ta och lägga på sig lite smink så är jag beredd för en natt med msn och cam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0