Världens segaste penny

har inte haft någon lust överhuvudtaget att skriva här eller sitta vid datorn överhuvudtaget.

Men lite snabbt om vad som hänt medan jag varit borta.
Igår var jag och Sis och shoppade på Nova Lund.
Handlade:
- 1 par skor
- två linne
- en vanlig tröja med tryck
- 1 sån som jag inte vet vad folk kallar. Jag kallar det Zip tröja, men iaf typ en munk tröja
- underkläder
-  1 annan tubtopp sak.

tror det var allt.
Men det var iaf en trevlig dag.

Senare på kvällen drog jag och L ut i hopp om att hinna ngt kul att göra och jo då, minifest ;) somnade gott vid 03.00. Men kul hade jag. har några filmer sen kvällen också, och jag kan säga att det är riktigt svårt att filma när man inte vill att ens gapflabb ska komma med i filmen så man hör massa småfniss hela tiden. Men filmerna är likakul idag som det var igår ;)

Idag kände jag mig halvt död och har typ spenderat min dag i sängen och sovit.
Blev bortbjudna till samma ställe som igår men jag kände bara att nej, ska jag orka kulla imorgon så får jag ta det lugnt idag. Festa 3 gånger per raken funkar inte för att jag ska överleva ;) iaf inte om man tror mitt huvud.

Annars nu sitter jag och äter äppelpaj med vaniljsås, eller kanske det var vaniljsås med äppelpaj igen.

Avslutar med tre bilder:


Hittade dessa skorna inne på TopShop och Sis älskade dom ;) dock kostade dom 1300 vilket kanske var liiiiite väl dyrt..


Braiga noooova!


Mjo, liiiite långt hår hade ändå tjejen som hoppade på bussen tyckte vi.


Nu ska jag gå och slänga mig framför tv:n igen och kolla på ett svenskt paradise hotel.

Ha de gitt

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Hehe ja, men det är väl tur att programmet har tittare iaf, men jag är glad att det inte visas tidigt på kvällen ^^

2009-07-18 @ 21:09:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

älska klackarna!



sv: tack! :-*

2009-07-18 @ 21:24:57
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0