åhr!

Ja dagen har inte bestått av mycket. blev väckt vid 1 men ville ändå inte gå upp. Men det fick jag ju göra. Startade datorn och gick ner och fixade en macka. Sedan upp till datorn igen och kolla runt lite.
Sedan har dagen bara flytit på i sin tristess. Sedan fick man ju gå och klä på sig och sånt innan mamma kom hem. Sedan vare käk och sedan blev det bråk med mormor.
Skällde ut henne i telefonen, och sedan vart jag skitarg hela tiden efter. Min syster kom och ville höra vad hon nu hade sagt. Så jag berättade allt med mina aggresiva detaljer. Blir så jävla lack.
Så gick ner och ställde mig i duschen och andades ut.

fan vad sur jag blir.

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli åtta så Momma´s boys börjar. Sedan efter det blire filmen på femman. 40 year old virgin.

Och förresten så är mina gratis sms slut igen. Vart fan tar dom vägen varje månad?!
Nu när jag får nya sms på onsdag så ska jag försöka hålla mig till runt 90 om dagen bara så jag är säker på att det räcker månaden ut. De tog slut igår och nu har jag idag och imorgon som jag skickar vanliga sms som kostar. Så det blir till att skära ner på sms skickandet idag och imorgon. För jag har lovat mammsen att räkningarna i fortsättningen inte ska bli fullt så dyra.

Nej nu ska jag gå och slänga mig i sängen och kolla om jag hittar ngt på tv ändå redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0