en dag i solen

Vaknade vid 12.15 idag. och där sprack mina planer på att ligga i solen från 12-16. Istället blev det 13-16. Knappt någon färg fick jag. blir så jeffla lack på sånt!

Men iaf, nu har jag varit och duschat och sitter och väntar på att mami ska ha fixat maten färdig. Sedan vid halv 10 bär det av till stan på moppe för att åka till stranden med brudsen och ha en mysig kväll där. Älsklingkameran följer såklart med. Vet bara inte riktigt var vi ska ha den på moppen ;) men det löser sig.

Imorgon blire schtek och sedan på kvällen blire stan igen för att grilla på stranden med brudsen och sedan in till ystaden till festivalen där. Blir även festivalen på fredag.
härligt sommarlov jag har känner jag (:

Ha en trevlig kväll i sommarvärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0