i brist på annat..

blire ytterligare en lista:

RANDOM...

1. Pierca näsan eller tungan? - Tungan
2. Vara seriös eller rolig? - Beror på tillfälle men för de mesta rolig tror jag
3. Dricka röd eller grön mjölk? - föredrar vit faktiskt
4. Tatuera dig eller göra piercing? - pierca
5. Brinna upp eller drunkna? - inget av det helst.

6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - om jag gör
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Vänster eller höger? - Höger
5. Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 21.32
2. Fullständigt namn? - det räcker med Jenny, alternativt penny
3. Vart vill du bo? - vet inte
4. Hur många barn vill du ha? - två tror jag

5. Vill du gifta dig? - kanske
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - nej, och tänker aldrig göra

8. Favoritglass? - vanlij med krossad choklad, mums
9. Favoritmaträtt? - kränget själv så det finns mycket..
10. Vad är ditt stjärntecken? - Skytten
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? - jag gillar båda, starkt.
13. Ögon och hårfärg? -  gröna och blond
14. Vispgrädde eller chokladsås? - vispgrädde


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA...
1. Kysst någon? - yes
2. Sjungit? - med all säkerthet
3. Blivit kramad? - yes
4. Känt dig fånig? -  aldrig! =D
5. Saknat någon? - yeah
6. Dansat galet? - neheru
7. Klippt håret? - Nepp
8. Gråtit? - nope
9. Ljugit? - nja. nä

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nope
2. Har du en hund? - nej, men ska ha senare i livet
3. Sover du helst själv eller med någon? - beror på.
4. Tror du på spöken? - jag gör kanske det, lite iaf
5. Saknar du eller älskar någon just nu? - I do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0