jag har sommarlov!

även fast vädret suger så har jag faktiskt sommarlov.
Började dagen med lite betygssnack sedan hade vi klasstid i klassrumemt där vi tog foto på hela klassen och fick betyg och de andra käkade ngt bakelse eller något.

Sedan när vi var färdiga där blev det ltie småsnack med C och även kram och hejdå.
Sedan vidare till danssalen där det var sång och sånt av lite folk från skolan.
haha, sedan när det är sån när alla ska sjunga så satt jag tyst och då kommer A med en mikrofon och säger att jag ska sjunga, men jag avstod mer än gärna.
Sedan fick vi gå typ en kvart innan det var slut eftersom vi hade andra avslutningar att passa. vi delade på oss och korsafolket gick på ett håll och vi jonefolk gick på andra hållet.
Mycket tårar bland niorna, ph fick blommor av mig och sedan fotade jag en massa.
 Kommer bilder sen, men jag måste ner i affären och handla käk.

Ikväll äre ju sommarfestivalen så måste ha ngt att käka  innan! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0