jo, vem försökte jag lura?

Att jag skulle städa rummet, jo tjena... Plockade iof upp kläderna, men sedan blev det inte mer.
Mami och Syster var på Spa idag, mamma skulle få sin morsdag present. Hon fick en ansiktsbehandling på spa:et och idag var hon som sagt och fick den. Det är inte billigt alltså. fasiken.

I övrigt har jag tagit det lugnt, så tråkigt.
Sedan efter maten gick jag ut i trädgården och letade upp min fina boll och trixade lite och roade mig.
Sedan kom Syster och vi körde trixningstävling, och jag kan ju glatt meddela att jag vann. Sedan skjöt vi lite, jag ägde där med. Och jag kunde ju verkligen konstatera att fy fan vad jag saknar att spela fotboll.

Sedan hade mami fixar jordgubbar och grädde, mums. Så då vare dags att gå in och se på Paris Hilton´s program. kul kul.
Nu sitter jag och ser på Allsång på Skansen på webben, men bara tråkiga artister. Jag kan ju även säga att Johan Palm är INTE ngt bra i mina ögon och öron.nej nej nej.

Imorgon ska jag nog till stan.. Nej nu ska jag sysselsätta mig med någe roligare.

Gokvällis

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

ska vi följas åt via bloglovin..kanske? =)

2009-07-01 @ 09:59:37
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

ha en bra dag :)

2009-07-01 @ 12:52:20
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: sara

FYFAN VAD JAG SAKNAR ATT SPELA FOTBOLL, jag med :(

2009-07-01 @ 13:54:16
URL: http://perssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0