kommer inte leva i slutet av veckan

Nej så här kan det inte fortsätta!
Fest i onsdags, sedan ligga sjuk hela torsdagen, i fredags var jag med kompisar och var hemma vid halv 4, igår var det fest och min värld var en enda stor karusell ett tag, men iaf så var jag inte i säng förrän ungefär halv 4 då med och då sov jag inte ens hemma. Sedan nu sitter jag här hemma och har varit hemma några timmar, men om en kvart ska jag iväg igen och inte sova hemma inatt heller.

fortsätter det så här kommer jag inte leva länge till, är så sjukt trött. varje dag är sjukt slö så trött jag är. behöver verkligen sova ut och det ska jag göra på tisdag, punkt slut!

Nu har jag bråttom, måste packa ner sminket, som jag precis packade upp..

Kommentarer
Postat av: mirandanallarnasblogg

stresit du har det....

2009-06-25 @ 10:17:04
URL: http://mirandanallarnasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0