lite update

så ja, nu har jag tid att sätta mig ner och lägga in bilder på bdb från alla olika saker m.m. även då skriva här.
Höll mitt svenska tal idag. var så jävla nervös och gick ut några gånger innan. men sedan vare bara 4 pers + läraren så jag överlevde. det gick faktiskt ganska bra. men min nervositet visade sig under talet genom att jag pratade lite för snabbt. kändes smo jag pratade alldeles för kort. skulle vara mellan 3-5 min. trodde mitt var på två, men icke, 4 minuter blev det ändå.
Blev ett VG. om jag hade förklarat bilden mer och utvecklat den så hade det blivit ett högre betyg. men det kommer fler chanser.
Fick även reda på religionsbetyget idag. blev ett VG där med.

fick även hem fotona som jag beställde. eller ja har inte fått 40 bilder, men de kommer imorgon tror jag :P
men fick de två stora och lite andra småfoto.

Men nu får det bli lite om de andra dagarna:

i lördags var det fest @ Aletta. Massa folk man inte kände men kvällen var okej ändå (:


Aletta själv körde sitt vanliga partytrick


dans till call on meee (8)

Måndag:

utspark för BF06. De fick göra massa olika uppdrag och andra trevligheter:







orkar inte lägga upp mer bilder. 140 stycken blev det under dagen..

var hemma vid halv 3 och la mig ute i trädgården och solade:


bleeeeeeeekis!
Men det blev faktiskt lite färg denna dagen.



ikväll blir det till att plugga lite eftersom jag visst har en liten redovisning imorgon och jenny är ju nästan klar ;) naaat.
sedan har jag ett rum att städa undan på.
Sedan fixa foto.
sedan grey´s anatomy, fråga olle, girls of the playboy mansion.

trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0