Seg dag!

Jag tror inte jag gillade mitt lugna liv så mycket. Har ju inget att göra om dagarna. Solen skiner inte. Moln överallt och det är helt dött väder. Så ska det tydligen vara hela veckan. Jippi, sommar!.......
Tror jag ska återvända till mitt aldrig hemma liv, då hade jag iaf något att göra.

var inne och kollade vädret igår på smhi.se, och det visade en stor sol och 20 grader. Jag blev överlycklig, går upp halv 10 för att kunna gå ut och sola direkt vid 12. annars brukar jag vaknade vid halv ett. Kollar ut och blir så jävla besviken, startar datorn och går in och kollar om det ska bli bättre i eftermiddag. Men nej. moln hela dagen och hela veckan ut. Men vad kul!

Idag ska jag sysselsätta mig med något skoj... som? får väl bli en film eller något, sedan kan jag ju alltid städa rummet samtidigt, sisilurum, nu får inte du läsa längre, Men jag har kläder över hela golvet, sminkbordet stavas K-A-O-S, det ligger tidningar lite överallt, filmer utspridda på golvet, Wii spel som ligger lite överallt, och massa glas och tallrikar. Usch, vad hemskt det lät nu när jag skrev upp allt.

Sisilurum, nu får du börja läsa igen.
Jag har förövrigt dina byxor här, glöm inte dom nästa gång du kommer till storstaden!

nej nu ska penny gå och byta kläder sedan blire till att starta en film och städa samtidigt, och jag ska inte fastna framför filmen. Och jag har redan bestämt vilken film jag ska se. En film som jag är starkt beroende av och älskar. nämligen: High school musical 3.

hörs senare idag.


Kommentarer
Postat av: janet

Lösenordet=Alyssa

2009-06-30 @ 14:16:45
URL: http://janetsimage.blogg.se/
Postat av: sara

haha, du anar inte hur hemskt det är.. :p

2009-06-30 @ 19:24:23
URL: http://perssonsara.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag såg inte! (Y)

2009-07-01 @ 17:26:54
URL: http://miimmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0