shopping

Jo jag åkte iväg med tanken "ska inte handla något mer än: shorts, mascara, ring, eyeliner och ny ögonfransböjare"
men jag kom visst hem med jeansleggins, tröja och andra småprylar också. Men någon ring blev det inte. Har för smala fingrar för deras konstiga storlekar, tillslut hittade jag en superfin som var mindre, satt jättebra, men sedan gick den tamejfan inte av. fy jäklar vilket märke jag hade när jag väl fick den av mig. Men nej, jakten fortsätter på några fina ringar eftersom min finaste ring gick av på mitten, starkt jobbat (:

Kom hem för en stund sen och mami lagade mat och jag käkade och nu ska jag snart iväg igen. ingen vila här inte..
imorgon måste jag till min frisör, min utväxt har blivit för stor nu och nu går hon på semester så kommer behöva vänta i typ 3 veckor. FINT det kommer va då "/
Sedan bär det av till stan och handla inför midsommar på fredag och lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0