Sista skoldagen avklarad

Imorgon är det skolavslutning. alltså, efter 10.00 imorgon har jag sommarlov. men vädret får mig fan till att tro att det är höstlov istället.
Förra året vid den här tiden var det sol och varmt. Nu är det regn och svinet kallt!
Men imorgon ska det bara inte regna. Gör det de vet jag inte var jag tar vägen.
Jag ska ha en solig skolavslutning, och jag ska definitvt inte stå på PH´s skola och frysa ihjäl när hon går ut nian. Har varit och köpt blommor till henne för en timme sen typ, hoppas dom är fina imorgon bara.
Och jag ska fota imorgon, massor, och därför ska det aboslut inte regna!

Detta blev lite aggresivt känner jag, men iaf.
Ska gå ner i duschen nu snart och sedan hoppa i myskläder och lägga mig och kolla på film. Dock vet jag inte vilken än. men det löser sig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0