sjuk

perfekt sätt att starta sommarlovet på.. sjuk.. kul.
sommarfestivalen igår dådå. började hemma hos Grönis och vissa grillade och jag käkade choklad. och redan då kände jag att min hals gjorde så jag ine riktigt visste var jag skulle ta vägen, var helt slö.
Sedan kom hedvig hem från gran canaria!! jag blev så överlycklig. fast inte lika kul att se hur brun hon var. Men iaf, sedan stack vi ut en runda och hem om till hedvig sedan vidare till sommarfestivalen. vilket sög riktigt. vi gick därifrån direkt, och jag mådde vid det här laget jättedåligt. ville bara hem och lägga mig. 

Blev hämtad tidigt, 23.30. sedan hem och tvätta av sminket snabbt och sånt annat man gör innan man ska sova. och sedan upp i sängen och somna väldigt snabbt, vaknade 01.00 av sms, så låg och skickade några sms. Men sedan ville jag sova igen.. Nästa gång jag vaknade var 03.06 av ytterligare två sms. Så skickade några där sedan var det godnatt igen. 
Nu på morgonen när jag vaknade lät jag mer som en kraxande kråka, min stackars hals. hade typ ingen röst och förkyld är jag också. 
Så nu sitter jag här hemma, första dagen på sommarlovet och hostar och tycker synd om mig själv.. 

men nu kommer lite foto sedan skolavslutningen igår. de från sommarfestivalen får komma senare för jag orkar inte med det för tillfället. 


klassen, som inte kunde stå stilla och ta ett ordentligt foto ;)


sedan vidare till Jone och kolla på när niorna gick ut. min kära ph gick ju också ut. 


det slog oss också igår att efter sommaren börjar vi i trean, och vi går typ bara höstterminen, sedan vårterminen består till största del av praktik. JAG VILL INTE TA STUDENTEN!! 

Har aldrig trivts så bra i en skola, i en klass, med alla lärare som med denna. vill fan inte ta studenten. Hur ska jag klara mig utan A. nä jag ska nog gå om från ettan. detta funkar inte.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0