trött men ingen tid för vila

var inte i säng förrän 03.30 inatt ungefär. sedan vaknade jag redan vid 10 av lite sms, som vanligt. sedan somnade jag om, men då kom det nya sms.
så har varit vaken sen dess. sjukligt trött är jag.
Men inte hinner jag vila, om 4,5 timme ska jag iväg igen, blir till att åka in till stan och förfesta och sedan sätter vi oss på en buss som tar oss till baske, och fy fan för baske idag säger jag bara. det regnar supermycket, och i baske är man ute. jippi!

nej nu ska jag bara läsa igenom lite bloggar sedan ska jag gå och göra mig iordning och packa och sånt, för det blir till att sova i stan sen också..

trevlig lördag dag och kväll på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0