trött!

ibland önskar jag att jag kunde tänka steget längre någongång. Jag visste att jag skulle upp tidigt idag och fixa i huset eftersom här kommer folk ikväll. Varför då inte gå och lägga sig någorlunda i tid?
Men nej först ute och åka moppe överallt, vi hittade vårt ställe, som visade sig vara en gård. sjukt besvikna blev vi ;)
Sedan hem till mig och kolla på två filmer och klockan var 2 innan jag blev ensam igen. Och sedan ska jag ligga uppe och skicka sms någon timme efter det. sedan somnar jag tillslut vid 3 tror jag. vaknar 5 av sms så ligger och skickar en liten stund och sedan somnade jag igen.
Och sedan blir man väckt av mami och papi klockan 9 imorse. Jippie!

Men nu har mammsen och pappsen åkt och om 1,5 timme kommer lite människor, och jag har inte fixat iordning något. haha. eller jo mitt rum, snacka om madrassrum. Golvet är täckt av madrasser. haha. ser riktigt mysigt ut ju.

Och från och med idag tror jag att jag ska stänga av mobilen eller något. Fy i *** vad jag skickar sms. konstant, hela tiden, oavbrutet. Och jag sa att mina gratis sms skulle räcka månaden ut. Jo det kan jag nog fetglömma och min räkning är redan jättestor. Så kanske ska stänga av mobilen.... Nej vem försöker jag lura, jag är beroende! från igårkväll och till natten hade jag skickat cirka 180 sms. För hilvede. På bara några timmar.
Nä skärpning.

Nej nu ska jag gå och fixa det sista på rummet så det är färdigt och sedan fixa nere i källaren så allt är färdigt där,

ha en trevlig midsommar gott folk för det ska jag ha.
Sedan äre kulla imorgon, får fundera på om jag ska dit eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0