vilken helg

ingen vila här inte.
Kvällen igår då var trevlig, med mycket god mat som gjorde att vi alla däckade i våra sängar och bara låg och kollade på film. Sedan fick vi resa oss för att fixa jordgubbar sedan tillbaka till sängarna där vi sedan låg och kollade på film efter film. Vid två tiden började folket blev trötta och en somnade. Och vi andra kollade snällt vidare.
När den var slut ville Jag och L gå ut. Men kunde inte riktigt bestämma mig och då var klockan 02.56. så sa jag att om jag får ett sms innan hon blir 03.00 så går vi ut. Och jadå, det kom ett sms 02.59.

Men vi låg kvar, jag ville vänta in solnedgången och gå ut då istället och fota. men när klockan blev 4 var jag trött och sa godnatt till min sms kompis och somnade vid 04.30.
När vi vaknade vid 11 satte vi på en ny film och såg den och åt lite godis. och sedan stack J och L hem vid halv 2 och då gick jag och S och åt frukost.
Sedan upp och startade ny film, denna gången blev det High school musical 3. Och det är fjärde gången jag ser den denna veckan. haha.

Sedan vid 3 blev S hämtad och jag plockade undan från rummet, och fick fixa en ny säng eftersom jag visst får nattgäst idag igen. Ingen vila, ingen ro.

Men förutom en liten incident igår som gjorde mig jävligt deppig så vare en jätterolig och mysig kväll.

Nej nu ska jag kanske sätta mig och redigera lite foto eller något i den stilen. Eller kanske gå och sminka mig eftersom här kommer en liten människa om några timmar. så kan ju vara färdig fixad då kanske..

hoppas alla hade en trevlig midsommar och att ni får en trevlig lördag.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0