2 mars

Skola idag.
Började dagen med Religion, sedan blev det samhällskunskap sedan idrott då vi simmade och övade på livräddning, sjukt tråkigt.
Lunch med gooood mat.

Sedan hade vi babben lektion där vi lyssnade på lite redovisningar och sedan dansade afrikansk dans och sedan hade avslappning.
Avslutade dagen med Svenska där vi fick reda på våra resultat från Referat provet vi hade i fredags. 13 stycken i klassen hade fått underkänt och när läraren sa det fick jag genast en klump i magen och tänkte; Helvete.
Får mitt papper och där står VG. och jeeeeeeefflar vilken lättnad!


Afrikansk dans


Inför avslappningen. Dock blev det mysigare sen med rullgardin och släckta lampor.
 
Nu har jag engelska glosor som väntar.
Tror det blir en ganska lugn vecka jag har framför mig. Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0