Ansiktsbehandling

Idag vare först då skola som vanligt. klockan ett blev jag hämtad av systern sedan körde vi till Ystad Saltsjöbad och det var dags för min första ansiktsbehandling.
Jeeeeklar var mycket saker dom la på, tvättade av, la på ngt nytt, tvättade av osv osv osv.
Men riktigt skönt var det, och det var så fint och mysigt och varm. mums..

Nu ska de köpas lite produkter sedan blire fler behandlingar. =)

Och nu måste jag då berätta om min morgon också. Sitter i lugn och ro och läser tidningen, rätt som det var ser jag en bild jag känner igen väldigt mycket. Och där var en bild som var fotad av mig. Också står mitt namn så fint under. haha jag blev super glad och sprang upp till mami och väckte henne. haha elak jag är. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0