eftermiddag

Halva dagen har gått och jag har inte gjort ett dugg av det jag sa jag skulle göra.
Har iof plockat undan kläder från rummet, men sedan har jag inte gjort ett dugg.
har precis sminkat mig och plattat håret, väntar på att PH ska ringa så vi kan gå ut, men hon ringer inte. suck..
Kan iof sätta mig och skriva engelska nu, men veeeeem orkar?! men det måste faktiskt göras, eller så skjuter jag upp det till imorgon, för det är faktiskt till på tisdag. men det är inte bra att göra så! åhh, vad jag blir lack på detta.

Just det! jag har ju egentligen prov på onsdag i religion, men smarta jag kom nyss på att vi är i Ystaden och kikar på rättegång med en annan lektion, och vi ska vara där hela dagen. Ajaj min lärare kommer icke bli glad. har inte tid att göra det denna veckan. får stanna kvar efter skolan isf. aja får prata med henne imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0