FÖRÄLSKAD..

I steffs hundvalp!


Den lilla gulliga skiten som var det mest gosiga jag någonsin stött på, Åhhh ge mig en hund!!!

Förövrigt vare vanlig skola idag. Klarade provet i Naturkunskap A. Tack för det! =)
Satt ensam på skolan och väntade på bussen eftersom alla andra redan slutat och bor i stan och inte behöver åka buss. Men satt typ bara själv i två minuter sedan kom världens bästa Andrew också pratade vi lite. Han är verkligen bäst!

Denna helgen blir lugn, ikväll blire till att kolla på let´s dance finalen och sedan samantha. Sedan om jag orkar blire så ska det låta på internet sen.
Imorgon blire övningskörning med mamma och på söndag blire övningskörning igen med syster och mamma, första gången på väg. jesus vad jag är nervös! :O

Kommentarer
Postat av: Leia

Så söt! =)

2009-03-27 @ 20:44:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0