godkväll

M är här. Vi har superskoj för allas information. Hon sitter just nu i mitt fönster med sin dator och jag sitter vid min. haha nördar vi är! (:
Vi har kikat robinson och ätit massor med chips och druckit massa läsk. mys på det! (:

hahaha, M är så smart. Vi ska spela ett spel på internet, mot varandra och mot massa andra folk. Också fuskar vi och skriver svaren till varandra. Också blire:

M- men då måste jag ju logga in på msn
Jag- eeeehm? varför då?
M- EH, skriva svar?!
Jag- så du kan inte säga dom rakt ut.
M- oj.. (börjar sjunga) sej heidi heid heida

Saken är den att vi sitter ngn meter ifrån varandra och hon tänkte inte alls på att man kunde säga svaren. Nej nej man måste logga in på msn.

Suck... lilla vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0