Hjärnskakning

Ja, det är precis vad jag har.
Har inte gått gå i skolan idag, men åkte ändå in i typ 45 minuter och pratade med lite lärare. blev tillsagd att vänta med läxor och att anstränga mig till jag var helt frisk så jag vilade upp mig ordentligt.
Sjukt tråkigt att vara hemma när jag egentligen inte får sitta vid datorn, men jag kan inte hålla mig.

Hur det blir imorgon med skola får jag se, tror inte jag ska dit på lektionerna, men har prat i grupp efter skolan så måste dit på den.

Ändringar har börjat ske på bloggen, dock är den långt ifrån färdig. När allt är färdigt på den och när det börjar bli bättre väder kommer det laddas upp massvis med foto och mycket mer uppdateringar.


Vad har mer skett, jo i helgen var det fest, både fredag och lördag.
I fredags var det klassfest, så jävla lyckad. och jag säger bara en sak. BF07 <3
I lördags var det 18 års fest för Sara, så jävla lyckad! det var sjukt kul, och jag kan säga igen: BF07 <3 för vi hade sjukt kul ihopa.
Älskar verkligen att klassen är mer sammansvetsad än någonsin förr, men undantag för de flesta killarna, de är som de är.
Men iaf, girlsen i BF07, det är status! ;)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio så andra avenyn börjar! =)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0