Ingen 18 års fest

Det känns förkävligt, en av mina närmsta kompisar har 18 års fest ikväll, men jag mår inte bra. Min hjärnskakning känns inte bra.
Visst, om jag jämför med i måndags mår jag ju bra, men tanken på massa hög musik och stim och stoj, det funkar inte. Åker jag dit ikväll kommer jag få åka hem ganska tidigt, kommer vara helt slut, och mitt huvud kommer bli värre, vilket antagligen resulterar i att jag måste stanna hemma från skolan ytterligare en vecka. Och det kan jag verkligen inte. har redan missat massor, har sjukt mycket ogiltlig frånvaro eftersom jag inte var sjukanmäld.
Får prata med min klassföreståndare, hon får ta bort den ogiltliga för det är riktigt mycket och det är inte bra.

Iaf, igår åkte jag till Sisilurum, vi kollade på tv och satt vid datorn, eller låg vid datorn.
precis när jag skulle hem hör jag ett krash och mimmi börjar sjunga lite.
Datormusen hade halkat av datorn när hon lyfte den och rakt ner på ett glas som var halvt fyllt med coca cola. Och där sitter mimmi och försöker att skaka av så mycket coca cola hon kan från den. och jag skrattade, ja gud jesus vad jag skrattade. och glaset gick såklart sönder och jag kände mig så dum, för jag kunde inte stanna och hjälpa henne eftersom mamma höll utanför och väntade.
så jag fick lämna henne där och sedan skrattade jag hela bilvägen hem.

Vet inte om jag ska gå och plugga eller om jag ska gå och fotografera nu.
Pluggandet känns mer välbehövligt faktiskt. suck får se, först och främst ska jag gå och byta om från sovkläder till några andra myskläder. Bekvämt ska det va. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0