Kort skoldag

Kunde inte somna igår, fruktansvärt irriterande när man bara ligger och snurrar och har sig. Men uppenbarligen somnade jag tillslut. Och imorse när jag vaknar: FULL SNÖSTORM! Fy fan säger jag bara att gå till bussen i det jävla vädret! Var helt vit när jag kom fram och frös gjorde jag, då jag inte tänkte på vilka skor jag tog på mig utan tog mina små tygskor. bra jenny. =)

Bussen var lite sen till skolan men hann ändå till första lektionen som började 08.10. Naturkunskap. Kom och hjälp mig och dö ungefär. Sedan engelska B, gick också bra och överlevde den lektionen vilket jag aldrig tror jag gör. men hittills har jag gjort det.

Sedan hade vår teckenspråkslärare glömt att vi hade flyttat lektionen idag till två timmar tidigare. så jag skickade sms och hon ringde upp och skrattade lite och så och sa då sedan att vi fick åka hem.

Så skola från 08.10-11.20. Klagar inte! =)

Väl hemma tog jag älsklingskameran och gick en väldigt lång runda och fotade lite. Väl tillbaka hamnade jag hos mormor och nu sitter jag här. Mys mys.

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt med korta skoldagar =)

2009-03-25 @ 14:52:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0