Måndag

En skoldag avklarad

jag är så fruktansvärt trött på skolan så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har pratat med Andrew massa om att jag inte orkar mer. suck.

Imorgon äre tisdag. går egentligen till halv 4 men imorgon börjar jag på ansiktsbehandling så blir hämtad 1 på skolan av systern min.

Bråk har det varit i klassen idag också. ojojoj. Men killarna i vår klass är... ja vi behöver inte säga något om dom..

Idag har jag även suttit i telefon kö i typ en  halvtimme. Papi orkade inte så jag gick runt med telefonen och när jag var på plats 3 lämnde jag snällt över till papi som sedan skötte samtalet.
Idag ska jag även skicka efter abonnemang för nu har jag fått papperna från halebop =D.

Ikväll blire engelska plugg för hela slanten till klockan 9 och då äre dags att se 2½ men =)

Ha en skön måndagskväll, själv kommer jag inte kunna sova inatt eftersom vi har engelska imorgon och jag får panik när jag tänker på det.. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0