Nu säger jag godnatt

Jag är så fruktansvärt trött nu. Sängen känns så inbjudande.

Men innan jag stänger ner måste jag berätta en sak som jag, blond som jag är, kläckte ur mig på naturkunskapen.
Vi kollade i sånna här mikroskop, och kolade på lite olika saker. t.ex. ett hårstrås rot, det var bland det äckligaste jag har sett. Fy fan rent ut sagt vad vidrigt. Vi kollade även på damm vilket fick mig att tvinga mig själv till att städa mitt rum imorgon. vi kollade även på lite hud och det var också vidrigt och måste även nämna tuggummi, och tuggummi beroende som jag är så blev jag riktigt illamående när jag såg det. Men ett beroende är ett beroende så jag försöker förtränga bilden av hur det såg ut.
Iaf vi hade lite slut på inspiration till vad vi skulle kolla på som nästa sak, jag och läraren står och kollar ut genom fönstret, då jag ser att det ligger snö på marken och konversationen lät ngt i stil med detta:

Läraren- Jaha, vad ska ni kolla på härnäst?
Jag- hmm, kanske något utifrån. Jag vet! SNÖ!! Det ser kanske jätte häftigt ut!
Läraren- ehm....., tjaa, asså nu är det ju så att snö smälter och blir vatten.....
Jag- oj... ehm. ja just det.. haha det är ju sant! det tänkte jag inte på!
Någon annan från klassen- Du är smart jenny!

Tack jag vet att jag är smart, man gör ju sitt bästa! =)



Nu väntar iaf sängen och en god natts sömn, sedan äre dags för städning och övningskörning imorgon. Behöver vara utvilad för att orka med allt ;)

Sov så gott alla människor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0