Onsdag

ja åkte som sagt in om till skolan idag, var med på halva samhällen sedan gick jag därifrån.
hade sedan grupp diskussion om en bok vi hade läst på svenskan, det gick bra och läraren var nöjd.

Imorgon kommer en Rabbin till vår skola och ska prata, men mina lärare tycker inte jag ska till skolan mer förrän jag är helt återställd. Och jag får själv välja om jag skriver provet på fredag, men ska plugga hela dagen imorgon så ska göra provet.
Sedan är det 18 års fest på lördag, och jag vet inte riktigt hur det blir med den.. vi får se.

Så jag stannar nog hemma imorgon sedan åker jag in till skolan på fredag och gör provet iaf, sedan får vi se hur länge jag stannar. tror jag stannar hela dagen. vill inte missa mer teckenspråkslektioner nu. inte alls bra.

Var även ute och fotade en runda innan jag åkte till skolan idag. härligt att det börjar bli vår? Om det är! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0